Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
Nevšední dny venku vyžadují spolehlivý rám a komponenty. Proto jsme při stavbě modelu Stereo Hybrid 140 HPC Race začali vzduchovou vidlicí RockShox 35 Silver Air a kompatibilním tlumičem Deluxe Select+ zasunutým v hlavním karbonovém rámu. Ve spolupráci s mimořádně přilnavými 2,6palcovými plášti Schwalbe, novými čtyřpístkovými hydraulickými třmeny Sram DB8 s minerálním olejem a teleskopickou sedlovkou s dálkovým ovládáním se s lehkostí kolu vlastní vypořádáte s každou nástrahou, kterou vám trail připraví do cesty. Když k tomu přidáte výkon Bosch CX čtvrté generace a mimořádně spolehlivý převodový systém Shimano XT 1x12, máte kompletní výbavu, která si lehce poradí s každým horským trailem.
Vývoj se nikdy nezastaví. Proto nyní mají všechny rámy modelu Stereo Hybrid 140 HPC ve velikostech SizeSplit pod krytem na ochranu proti prachu a stříkající vodě místo na baterii s kapacitou až 750 Wh. To znamená, že můžete roztočit pohonnou jednotku Bosch CX čtvrté generace točivým momentem až 85 Nm a zdolat tak na dlouhých výletech jakýkoliv kopec, ať už se rozhodnete pro rám jakékoliv velikosti. Zadní pevná osa standardu Boost 148, velká otočná ložiska a geometrie All- Mountain jsou zárukou jisté ovladatelnosti, i když se dostanete na samotný limit zdvihu 140 mm vzadu a 150 mm vpředu. Patka rámu UDH od společnosti Sram zvyšuje ochranu před poškozením při pádu a je možné ji snadno vyměnit. Integrované vedení kabelů snižuje nároky na údržbu a jde ruku v ruce s čistými liniemi celokarbonového hlavního rámu.
Ročník: | 2024 |
---|---|
Rám: | C:62® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Full Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing |
Materiál: | karbon |
Motor: | Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System |
Výkon motoru: | 250 |
Točivý moment Nm: | 85 |
Baterie: | Bosch PowerTube 750 |
Kapacita baterie Wh: | 750 |
Display: | Bosch KIOX 500, Bosch LED Remote |
Nabíječka: | Bosch 2A |
Vidlice: | RockShox 35 Silver TK Air, Tapered, 15x110mm, eMTB Approved, 150mm, Lockout |
Zdvih vidlice (mm): | 150 |
Tlumič: | RockShox Deluxe Select+, 205x60mm (27.5: 185x55mm), Rebound Adjust, Trunnion Mount, Lockout |
Zdvih rámu (mm): | 140 |
Brzdy: | Sram DB8, Hydr. Disc Brake (203/203) |
Řazení: | Shimano Deore SL-M6100, Rapidfire-Plus |
Přehazovačka: | Shimano XT RD-M8100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Kliky: | ACID E-Crank, 165mm (27.5: 36T // 29: 34T) |
Kazeta: | Shimano Deore CS-M6100, 10-51T |
Řetěz: | Shimano CN-M6100 |
Komponenty: | Deore, Deore XT |
Náboj přední: | CUBE Engineered By Newmen, 15mm, Boost, Centerlock |
Náboj zadní: | CUBE Engineered By Newmen, 12mm, Boost, Centerlock |
Ráfky: | CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready |
Plášť přední: | Schwalbe Nobby Nic, PerfL, 2.6 |
Plášť zadní: | Schwalbe Nobby Nic, PerfL, 2.6 |
Řídítka: | Newmen Evolution SL 318.25, 760mm |
Představec: | CUBE Performance Stem E-MTB, 31.8mm |
Hlavové složení: | ACROS AZF-1035, ICR (Integrated Cable Routing), BlockLock 120°, Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm) |
Sedlovka: | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm |
Sedlo: | Natural Fit Venec |
Pedály: | nejsou součástí |
Barva: | dazzle´n´orange |
Typ vidlice: | Vzduch |
Max celková nosnost kg: | 135 |