Zboží můžete nakupovat i na splátky přes společnost Essox.
Vývoj se nikdy nezastaví. Proto nyní mají všechny rámy modelu Stereo Hybrid 140 HPC ve velikostech SizeSplit pod krytem na ochranu proti prachu a stříkající vodě místo na baterii s kapacitou až 750 Wh. To znamená, že můžete roztočit pohonnou jednotku Bosch CX čtvrté generace točivým momentem až 85 Nm a zdolat tak na dlouhých výletech jakýkoliv kopec, ať už se rozhodnete pro rám jakékoliv velikosti. Zadní pevná osa standardu Boost 148, velká otočná ložiska a geometrie All- Mountain jsou zárukou jisté ovladatelnosti, i když se dostanete na samotný limit zdvihu 140 mm vzadu a 150 mm vpředu. Patka rámu UDH od společnosti Sram zvyšuje ochranu před poškozením při pádu a je možné ji snadno vyměnit. Integrované vedení kabelů snižuje nároky na údržbu a jde ruku v ruce s čistými liniemi celokarbonového hlavního rámu.
Čím náročnější bude terén, ve kterém se budete pohybovat, s tím větší naléhavostí potřebujete mít jízdu plně pod kontrolou. U nového modelu Stereo Hybrid 140 HPC ABS jsme si to vzali k srdci a vybavili ho sofistikovaným protiblokovacím systémem Bosch druhé generace. Tento lehký integrovaný systém bez problémů spolupracuje s brzdami Magura MT C ABS a modulací brzdného výkonu přední brzdy pomáhá zkrátit brzdnou dráhu, takže můžete začít brzdit později a intenzivněji – zároveň ale bezpečně. Převodový systém Shimano XT 1x12 s širokým rozsahem převodů se opírá o výkon pohonné jednotky Bosch CX čtvrté generace a levou zadní si tak poradí s jakoukoliv trasou. Vidlice Fox 34 Rhythm a tlumič Float DPS Performance vytváří ochrannou hradbu před kameny a kořeny, zatímco sada kol Newmen a 2,6palcové pláště Schwalbe se společně postarají o spolehlivý záběr. S teleskopickou sedlovkou – pro větší pohodlí a kontrolu při sjezdu – už pak není pochyb o tom, kdo je tady šéfem.
Ročník: | 2024 |
---|---|
Rám: | C:62® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Fully Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing |
Materiál: | karbon |
Motor: | Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System |
Výkon motoru: | 250 |
Točivý moment Nm: | 85 |
Baterie: | Bosch PowerTube 750 |
Kapacita baterie Wh: | 750 |
Display: | Bosch Kiox 300, Bosch LED Remote |
Nabíječka: | Bosch 4A |
Vidlice: | Fox 34 Rhythm, 2-Position Sweep-Adjust GRIP Damper, Tapered, 15x110mm, E-Bike Optimized, 150mm |
Zdvih vidlice (mm): | 150 |
Tlumič: | Fox Float DPS EVOL, 205x60mm (27.5: 185x55mm), Open/Medium/Firm Mode, Trunnion Mount |
Zdvih rámu (mm): | 140 |
Brzdy: | Magura MT C ABS, Hydr. Disc Brake (203/203) |
Řazení: | Shimano Deore SL-M6100-IR, Direct Attach, Rapidfire-Plus |
Přehazovačka: | Shimano XT RD-M8100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Kliky: | ACID E-Crank, 165mm (27.5: 36T // 29: 34T) |
Kazeta: | Shimano Deore CS-M6100, 10-51T |
Řetěz: | Shimano CN-M6100 |
Komponenty: | Deore, Deore XT |
Zapletená kola: | Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready |
Plášť přední: | Schwalbe Hans Dampf, Addix Soft, Super Trail, Tubeless Easy, 2.6 |
Plášť zadní: | Schwalbe Hans Dampf, Addix Speedgrip, Super Trail, Tubeless Easy, 2.6 |
Řídítka: | Newmen Evolution SL 318.25, 780mm |
Představec: | CUBE Performance Stem E-MTB, 31.8mm |
Hlavové složení: | ACROS AZF-1035, ICR (Integrated Cable Routing), BlockLock 120°, Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm) |
Sedlovka: | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm |
Sedlo: | Natural Fit Venec |
Pedály: | nejsou součástí |
Barva: | smaragdgrey´n´blue |
Typ vidlice: | Vzduch |